14.4.14

FACENDO ESTATÍSTICA EN GALEGO: MULLER E DEPORTE

Este curso organizouse unha liga de fútbol sala no instituto. Como non había a penas mulleres anotadas non podía facerse unha liga feminina. Pero o profe Fernando falou coas alumnas de Bacharelato e formaron o primeiro equipo feminino. Axiña apareceron ata un total de seis equipos dispostos a competir. Na aula de 4º D estivemos reflexionando, con motivo do 8 de marzo, sobre a necesidade de ser conscientes de que á igualdade aínda lle queda moito camiño por percorrer e fan falta actuacións que a potencien como fixo Fernando. Propuxéronnos facer un estudo sobre a relación entre muller e deporte no instituto e pareceunos boa idea. Fomos polas aulas preguntando quen practicaba deporte e cales eran. Logo con Jose, o noso profe de Ámbito Científico, calculamos as porcentaxes e fixemos estes gráficos de barras:





Os datos por deporte marcan o fútbol, o baloncesto, o bodyboard, o waterpolo, o bádminton, o kayak-polo e o karate como exclusivos do alumnado masculino fronte ao hip hop e o baile en xeral, o volley, o ballet, o patinaxe,  a ximnasia, a hípica e o step como  preferidos polas alumnas; elas tamén practican nunha porcentaxe maior atletismo e natación e eles, o taekwondo e o tenis de mesa. Máis igualados na práctica feminina e masculina están o balonmán, o piragüismo, a vela, o remo e o xadrez. 

En canto ao número de alumnado que practica deporte, os resultados sorprenden pola escasa porcentaxe de alumnado que declara practicalo que, en ningún caso, acada o 50%, aínda que se achega máis no caso do alumnado masculino que supera ao feminino en 10 puntos porcentuais.

No comments:

Post a Comment

e ti que dis?