23.10.12

UNHA SEMANA CON SABOR A FROITA



Que pasa esta semana que o alumnado de 2º da ESO está a ofrecernos mazás, plátanos e peras nos recreos? A explicación está en que o noso instituto está a participar este curso no Plan de consumo de froita nos centros escolares, organizado polo FOGGA (Fondo Galego de Garantía Agraria) cunha subvención da Unión Europea. Concedéronnos cartos para repartir froita dúas semanas ao longo do curso entre o alumnado da ESO e esta é a primeira delas. Esta actividade forma parte dun proxecto educativo máis amplo. Por iso estamos a falar nas aulas sobre a importancia dunha alimentación adecuada, estudando as propiedades da froitas, a súa composición, a súa achega de vitaminas e de fibra, as súas propiedades curadoras que tamén podedes ver nos murais da planta baixa.

Nós, os de 3º da ESO, escollemos como slogan Unha semana con sabor a froita e deseñamos os carteis que atopastes polas portas.
 

Aínda estás a tempo de anotarte se queres participar na campaña publicitaria para promocionar o consumo de froita facendo anuncios en galego... E xa sabes: se estás na ESO, non deixes de pasar pola planta baixa nos recreos a recoller a túa peza de froita. Temos plátanos, peras e mazás de varios tipos, está toda boísima. Lembra que TI ES PARTE do coidado da túa saúde. ACTÍVATE e come moita froita!!!


E non esquezas que os restos da froita non se tiran co lixo. Recollémolos nos cestos de plástico de cores para facer compost. Algún día tocaravos ver como se fai e visitar os compostoiros que hai no horto do instituto. Polo momento, tes na planta baixa carteis explicativos que mesmo che ensinan como facer o teu propio compostoiro. Porque tamén SOMOS PARTE do coidado do planeta en que vivimos, ACTÍVATE e recicla.


O alumnado de 1º do CM de Xestión Administrativa e a súa profesora Marga encargáronse de contratar o envío da froita e de levar o control dos albaráns e das facturas. Acertastes na escolla, a froita está boísima e chega puntualmente ao centro.




No comments:

Post a Comment

e ti que dis?